Kirkehuset

- en fantastisk god ramme om sognets liv.

Kirkehuset blev indviet i 2010, og med sin optimale placering meget tæt på kirken og sine meget lyse og venlige rammer, er det blevet en god ramme om mange forskellige sider af sognets liv.

Salen

Salen.

Salen bruges til næsten alle aktiviteter, idet den er meget fleksibel i sin indretning og har meget gode , dæmpede lydforhold. Desuden har den mulighed for god lyd og billede samt mørklægning.
Den er konfirmandstue, korlokale, mødelokale samt spisestue ved kirkefrokoster, spaghettigudstjenester, receptioner, dåbsfester, begravelseskaffe m.m.

Cafeområdet

Caféområde.

Kirkehusets caféområdet anvendes hovedsageligt til mindre udvalgsmøder, men det er også børnenes tilholdssted når der leges efter spaghettigudstjenester eller hvis børnekirken skal se en lille film.

Fakta om Kirkehuset

Kirkehuset ligger på Kirkevejen 51, og kan rumme 150 personer. Det er udstyret med moderne køkkenfaciliteter.

Lyd fra kirken kan modtages i Kirkehuset.
Der er trådløst WI-fi net, samt gode forhold for billede og lyd

ANVENDELSE.

Kirkehuset anvendes primært til formål arrangeret af kirkens menighedsråd eller ansatte.
Dernæst kan det anvendes af foreninger, som betaler et lejebeløb.
Endelig kan kirkehuset lejes til samvær efter dåb, bryllup og begravelse.

LEJE

Gerda Nebel-Hansen

Kirkehuset udlejes uden personale ved henvendelse til kirkehusleder Gerda Nebel-Hansen.

Tlf.: 40968386
Mail: skg@os.dk

Udlejning i weekend til dåbsfest eller bryllupsreception: 3000 kr.

Udlejning til begravelseskaffe i hverdage: 1800 kr.